Delivery Group: +25% по вантажообігу за 1 квартал 2021

06.05.2021
от

У І квaртaлі 2021 рoку кoмпaнія «Delivery Group» збeрeглa, рoзпoчaту у кaрaнтиннoму 2020 рoці, пoзитивну динaміку зрoстaння oснoвниx пoкaзників діяльнoсті. У пoрівнянні з І квaртaлoм 2020 р. кoмпaнія зрoслa мaйжe нa 25% зa пoкaзникaми кількoсті прийнятoгo дo відпрaвлeння вaнтaжу, в тoму чиcлі вaнтaжу пoсилкoвoгo фoрмaту дo 30 кг нa 30%, більшe 30 кг нa 55% тa пaлeтнoгo фoрмaту нa 9,5%.

«Delivery Group» щoдeннo дoклaдaє зусиль, щoб знaчнe підвищeння пoпиту нa лoгістичні пoслуги кoмпaнії нe послабило якість їх надання. Компанія посилено працює як надо збільшенням площі складських приміщень   в целях обслуговування клієнтів, что-то около і над збільшенням кількості паркомісць під автотранспорт возьми транзитних складах, збільшує аппарат співробітників відділень та терміналів, запускає нові прямі маршрути, зменшуючи тим самим кількість місць сортування вантажу следовать маршрутом його прямування.

В порівнянні з І кварталом 2020 р. в компанії значно зменшилась частка втрат вантажу (получи 67%!), що посприяло зростанню держи 2,4% індексу задоволення клієнтів сервісом. Проте, з ростом вантажообігу прослідковувалось незначне збільшення частки пошкодження вантажу. Тому, компанія щоденно докладає зусиль пользу кого виправлення ситуації та вдячна клієнтам, які   продовжують підтримувати високий рівень відповідальності щодо збереження власного вантажу, забезпечують додаткове його пакування та инициативно користуються послугою добровільного страхування вантажу в   СК «КВОРУМ».  

Протягом І кварталу 2021 р. компанія продовжувала розширювати свою територіальну присутність в регіонах, відкривши 9 нових відділень та наполегливо працювала по-над впровадженням додаткових якісних сервісів, забезпечивши   32 відділення можливістю надавати про своїх клієнтів послугу «Післяплата готівкова» та «Післяплата безготівкова».

Також, результатом плідної довгострокової роботи став випуск оновленого, зручного мобільного додатку Delivery. Мобільний додаток   «Deliverу» – це повноцінний робочий кабінет в кишені клієнта, який дозволяє всего лучшего-де та до свидания-коли скористатися безлюдный (=малолюдный) тільки стандартними послугами такими, як пошук відділення, виписка квитанції, трекинг вантажу, а також і додатковими можливостями:

  • подати заявку держи забір або доставку вантажу;
  • змінити відправника/отримувача/платника ради квитанцією;
  • переадресувати вантаж в межах одного населеного пункту аль в інший населений причуда;
  • оплатити послуги онлайн ли змінити вид оплати (безготівковий/ готівковий);
  • у кілька кліків зв\’язатися з персональним менеджером ли оператором представництва, гарячої лінії ли Центру прийому замовлень получи забір і доставку вантажу;
  • мати подступ до своїх даних у програмі лояльності – інформація насчет вагу перевезень та тарифний очертание клієнта, нараховані та доступні с целью використання бали, можливість обміну їх бери подарунки або в рахунок перевезень «складка-склад»;
  • відстежувати новини та    актуальні акції компанії та багато іншого.

Компанія рекомендує своїм клієнтам скористатися перевагами нового мобільного додатку та особисто оцінити його роботу. Завантажити   мобільний   додаток можна ради посиланнями:

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.delivery.deliverymobile&hl=ru&gl=US

IOS: https://apps.apple.com/ru/app/delivery-auto/id908557251

У порівнянні з І кварталом 2020 р. відбулось зростання частки адресного обслуговування клієнтів получи и распишись 8,4%. Активно працюючи в даному напрямку, компанія впровадила нові послуги в (видах клієнтів з доставки вантажу нате адресу «Велопрайс» та послугу з доставки легкових шин возьми адресу. Ознайомитись з тарифами сверху пакет зазначених послуг можна после посиланням Адресна разноска та забирання — Delivery (delivery-auto.com)

Також, у І кварталі 2021 р.   було впроваджено новий галузевий себестоимость з перевезення вантажу «Мототехніка», який вже зацікавив шеренга інтернет-магазинів. По нитке ознайомитись з нововведеннями та всіма пропозиціями компанії щодо тарифікації перевезень можна держи офіційному сайті   www.delivery-auto.com

ІІ гетто 2021 р. компанія «Delivery Group»   планує присвятити налагодженню та вдосконаленню безперебійної роботи відділень та транзитних складів в умовах росту вантажообігу; значному збільшенню кількості відділень, які надають фінансові послуги «Післяплата готівкова» та «Післяплата безготівкова»; розширенню сітки галузевих тарифів та наданню додаткових можливостей дій своїм клієнтам саме поверх мобільний додаток. Компанія готує суттєве оновлення особистого кабінету клієнта, що зробить його більш зручним та допоможе якісно підвищити рівень сервісу.  

«Delivery Group» працює с целью Вас! Разом 20 років!

Комментарии закрыты.