Китайці хотіли купити один із французьких брендів Stellantis

23.04.2024
от

Бoс кoнцeрну Кaрлoс Тaвaрeс дaв зрoзуміти, щo прoпoзиції скoрoтити кількість брeндів в oрбіті Stellantis нaдxoдять пoстійнo. Тoп-мeнeджeр визнaв: питaння «вбивствa» дeякиx мaрoк рoзглядaли держи рівні керівництва автогіганта; 2021 року Вотан із конкурентів був готовий придбати Alfa Romeo, а 2023 року зацікавленість в одному з французьких брендів виявив сотоварищ. Ant. конкурент із Піднебесної.

Усі пропозиції для розпродаж активів Stellantis Таварес відкинув. Топменеджер особливо зазначив, що Alfa Romeo є «найбільшою перлиною» концерну. Силу та потенціал марки продемонстрував лімітований суперкар 33 Stradale: получи думку Тавареса, цей проєкт став можливим лише завдяки гарному менеджменту та грамотному маркетингу.

Який французький бренд зацікавив китайського партнера та що це був по (по грибы) партнер, Таварес далеко не сказав. Однак у Піднебесній у Stellantis були СП з Dongfeng, а брендів з Франції лише три: Citroen, Peugeot та DS. Минулої осені Dongfeng став одноосібним власником китайських заводів Citroen та Peugeot, а умови угоди такі, що китайський бой-френд може випускати автомобілі під французькими марками протягом десяти років.

Нещодавно у концерну Stellantis загострилися відносини з владою Італії, але Карлос Таварес наполягає, що автогігант залишиться в країні получай Апеннінах і продовжить інвестувати в неї. Схема Stellantis передбачає локалізацію в Італії двох нових автомобільних платформ та створення заводу з виробництва акумуляторів.

Подле цьому Таварес застеріг владу Італії від партнерства з китайськими автовиробниками: бери думку топменеджера, тоді споконвічно італійські марки може спіткати малая толика Volvo та MG.

Комментарии закрыты.