Логін:
Пароль:
Зберегти пароль
Зареєструватися  Забув пароль
Політика  3 серпня 2008 19:04:28
Автор: Дмитрий Раимов

Регіонали по-київськи чи дайджест для сліпих

Перед цими вихідними на станціях метрополітену в Києві молоді хлопці та дівчата, судячи з усього студенти, роздавали ДАЙДЖЕСТ від Київського міського відділення Партії регіонів датований 31 липня 2008р. Листочок А4 формату містить 5 змістовних модулів на різні теми. Якщо до написаного в дайджесті відноситись не критично, то починає з’являтиcь думка, що в і Києві, і в Україні є тільки одна політична сила, яка здатна щось змінити на краще та активно збільшує свій вплив. Зупинимось на самих спірних.

Перший смисловий блок містить в собі(логічно можна дійти висновку так як нічого не коментується) уривок з інтерв’ю чи з виступу Миколи Азарова: «Мясопродуктов в Украину завезли на 99,6% больше, чем в прошлом году, а стоит мясо в 1,5 раза дороже. Рыбы завезли на 46,6% больше, а подорожала она на 20,8%.Фармацевтической продукции импортировали в Украину на 36,9% больше, а цены на лекарства выросли в среднем на 16,9%». Вам не здається дивним як при таких показниках ціни можуть іти вгору, зважаючи і так на колосальний імпорт в Україну. А тепер додайте до цих цифр ще поставки на тіньовий ринок. Можна дійти висновку, що данні цифри набагато завищені. Аж занадто. Всі цифри напряму прив’язуються до критики уряду Юлій Володимирівни. Можна погодитись з паном Азаровим, що ситуація дійсно кризова і вся відповідальність лежить тільки на Тимошенко, але ж відверте полиття брудом принаймні не є професійним. Нагадаю, що автор цих цифр був міністром фінансів і протягом всього часу роботи в уряді Януковича займався фінансовими питаннями.

«И вообще непонятно, как госпожа Тимошенко может заявлять о дефляции посреди месяца ,-отметил Николай Азаров». Відверто провокаційна фраза. Вона підсумовує всі 4 абзаци тексту цього блоку і за правилами політ технологій має зіграти вирішальну роль у встановленні суспільної думки. Але шановні пані та панове, повернемось до початку цього матеріалу і побачимо яким числом датований Дайджест – 31 липня 2008 року. Висновки робити Вам.

Наступний змістовний блок наголошує на тому, що партія регіонів знову не підтримує урядовий проект бюджетних змін «через те, що він містить низку дискусійних положень». Постає питання: доки головний фінансовий документ держави буде об’єктом компромісів і домовленостей? Уряд бере на себе повну відповідальність за виконання тих положень, що він прописує, а опозиція має або підтримувати цей документ, якщо він є в інтересах держави і громадян, або ж активно пропонувати зміни та доповнення, контролювати виконання положень прописаних в бюджеті, а не виконувати роль «сексуального лінивця», хвилюючись тільки за нажите добро. Наступні пункти цього блоку висвітлюють за яке: партія регіонів виступає проти збільшення акцизних зборів на алкоголь і тютюн. Авжеж, будь-хто з Вас, хто читає цю статтю, маючи свій вино-горілчаний завод чи тютюнову фабрику, виступив би проти.

Підвищення акцизів на ці товари просто необхідне! Це призведе до подорожчання цих товарів, а отже за зменшення попиту. Не кожна дитина зможе придбати пачку цигарок за 20 грн., тай доросла людина задумається. Підвищення акцизів-це крок на зустріч здоровому способу життя та боротьби з безліччю захворювань, які спричиненні вживанням алкоголю і курінням. Партія регіонів явно не зацікавлена в цьому.

Наступний інформаційний блок-стаття про збільшення впливу міської організації Партії регіонів у Києві. Тут я не можу не погодитись, але не тим шляхом, який описаний в дайджесты. В статті є посилання на висловлювання Директора Агентства моделювання ситуацій Віталія Бала. Також зазначено, що на це( збільшення популярності і впливу партії) суттєво вплинув концерт «ДДТ» і «Братів Карамазових», який був організований Василем Горбалем.

Не можна не погодитись з тим, що в Київраді вплив Партії регіонів збільшився в тій мірі, в якій регіонали допомагають тримати більшість в Київраді. Це підтверджує і видання «Коментарії» від 2 серпня(Спец випуск), але ніяк це не можна пов’язувати з концертом. На щастя, глядачі приходять дивитись на зірок естради, а не на політиків. Який прапор ховає голову від дощу чи сонця глядачу байдуже. Тому про ріст впливу на громадян говорити зарано.

Є у дайджесті і добра інформація, не лише саме безглуздя. В наступному блоці повідомляється про те, що фонд Рената Ахметова починає допомагати постраждалим на Івано-Франківщині. Разом з обласною організацією Червоного Хреста вони доставляють все необхідне в підтоплені райони. Це заслуговує на повагу. Мене беруть сумніви, що хтось з політиків зробить те саме…

 

Дмитро Раімов

 

Дайджест роздавася в Києві
Дайджест роздавася в Києві
Не всі сліпі не читають.
Не всі сліпі не читають.
Подивитись рейтинг цього материалу Подивитись рейтинг цього материалу     Звідки приходять читачі Звідки приходять читачі Кількість переглядів: 183
Переглянути оцінки Переглянути оцінки
delete
Дмитрий Раимов, вільний журналіст "ХайВей" 
Для того, щоб оцiнити статтю, Вам потрiбно ввiйти в систему
Право оцінювати рецензії на ХайВей можна отримати від редакції сайту за рекомендацією одного із журналістів ХайВей
Рекомендацій: +0
Всього коментарiв: 39, Всього рецензій: 4
Вкажіть свою e-mail адресу, якщо Ви бажаєте отримувати коментарі до цього матеріалу
Сергей Камшилин жизнь показывает, и американцы это подтверждают, что печатные издания СМИ на мове в Украине не пользуется спросом, поэтому американцы прекращают выпуск журнала на украинском языке – не выгодно!

По его словам издателя Джед Дансен, в Украине низок спрос на украиноязычные издания. Специалисты США утверждают, что 70% украинцев говорят и думают на русском языке. Кроме того, среди тех, кто говорит по-русски, больше обеспеченных людей, на которых ориентированы рекламодатели, без которых существование печатных СМИ невозможно", В свою очередь, бывший шеф-редактор журнала "Теленеделя" Юрий Вишневский вспоминает, что попытка запустить украиноязычную версию развлекательной газеты "Теленеделя" даже во Львове провалилась, поскольку "выяснилось, что журнал на украинском языке продается хуже, чем на русском".


Авторам тоже пора уже подумать о языке , которым стоит писать на Руси. И себя не мучать укромовой, и читателей.....
А то садомазохизм какой-то выходит.
Бизнес - он все просчитал с изданием. Это диагноз для укромовы - не пользуется спросом при всех подпорках. А некоторые еще мучают в Интерненте
Да будьте уже проще. На Руси пишите по русски...
Згоден? +0 | -5 Так Нівідповісти відповісти
DeAngelus, 20:53 03/08/2008
Надеюсь эти слова написал человек корни которого не являются украинскими и разговаривает на русском языке по воле своих родителей в первую очередь и по своей воле в последнюю! Потому, что иначе Вам стоило быть стыдно "тыкать пальцем" на носителя украинского языка! И если в Украине существует такой беспредел, как русификация, то будьте добры, разговаривайте как Вам угодно, но приберегите свои наглые советы для людей нежелающих знать свой родной (украинский) язык. И что касательно "себя не мучить укромовой, и читателей", а так же "на Руси пишите по русски"... такими фразами Вы пытаетесь показать, что жизни борцов за свободную Украину и за украинский язык были потрачены в пустую! Наверное Вам было бы неприятно, если бы Ваш внук, внучка пришли к Вам, 80летнему старичку, который всю жизнь чего-то добивался, и сказали "Знаешь дедуля, а че ты всю жизнь парился?! Все твои страдания и усилия нам как с козла молока!". Украинский язык совершенен и не очень простой по своей структуре, грамматике и запасу слов, это значит, что над ним трудились миллионы поколений, чтобы сделать таким, каков он есть, и я надеюсь, что еще миллионы будут его уважать и обогащать в силу новых веков.
Згоден? +4 | -0 Так Нівідповісти відповісти
Сергей Камшилин Миллионы поколений на мову? Ну, тогда посчитайте, сколько лет один миллион поколений внедряет мову. Из расчета поколение - 25 лет, четверть миллиона лет мову внедряют, и все еще никак полностью не внедрят. А вы ведь про несколько миллионов поколений ‘LOL‘
Чисто болтовня свидомая, которая сразу нелепости лепит одну за другой....
Корни эти у меня есть, но.... не радуют.
А насчет потраченных впустую - не потрачены впустую усилия австрийского генштаба и прочих польских украинизаторов... всяких грушевских и иже с ними..... Ведь дошло до оранжевой помойки реально... Не зря они парились.
Згоден? +0 | -4 Так Нівідповісти відповісти
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, 22:09 03/08/2008
Сергію,сором Вам якщо Ви українець,і ганьба-якщо ні. неповага до мови народу,рівноправного з іншими не менше ніж усі інші,це рівень вашої культури,який,доречі.виявляється у вашій письмовій мові.
Згоден? +4 | -1 Так Нівідповісти відповісти
Гiсть, 22:33 03/08/2008
Не буду утруждать себя акцентировать внимание на таких паразитов, которые просто существуют на територии страны.. пользуются ресурсами без малейшего уважения! И если тебя(не могу найти уважения говорить на Вы) не радуют твои корни, то никого не должно радовать твое существование! Но могу тебя порадовать, паразиты очень долго могут жить.. наверное такие паразиты всех переживут! Желаю тебе удачи в вечной жизни.. паразитируй себе ‘bravo‘
Згоден? +3 | -0 Так Нівідповісти відповісти
Сергей Камшилин Ты бы расказал, не празит, что сам то полезного в жизни сделал.....
Згоден? +0 | -3 Так Нівідповісти відповісти
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, 22:41 03/08/2008
Грубо,але правда)
Згоден? +4 | -0 Так Нівідповісти відповісти
Артем Малий
Артем Малий, 10:32 06/08/2008
Этот текст кочует из статьи в статью в коментариях, ctrl-c ctrl-v и готово )))
Уже б придумали что нибуть новое хотя бы, а так - убожество ‘LOL‘ ‘LOL‘ ‘fool‘
Згоден? Так Нівідповісти відповісти
http://h.ua/story/119048/
пусть будет новое ‘LOL‘
Згоден? Так Нівідповісти відповісти
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, 11:00 06/08/2008
Вас так ніхто і не зрозумів,але Ваше красномовство побачили всі.
Згоден? Так Нівідповісти відповісти
Артем Малий
Артем Малий, 11:38 06/08/2008
Чого не зрозуміли? Я коментар до коментаря Сергейа Камшилина написав. Про те що одні й тіж самі тексти кидае, навіть не завжди дивлячісь чи адекватно коментар буде виглядати на фоні теми самої статьї.
Згоден? +1 | -0 Так Нівідповісти відповісти
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, 20:57 06/08/2008
Я перепрошую! я Вас просто не так зрозумів. Дякую за відгук.
Згоден? +1 | -0 Так Нівідповісти відповісти
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, 19:14 03/08/2008
Сергію, дякую Вам за коментар, але будьмо тоді вже відверті до кінця. На Русі писали руською мовою(старослов"янською) мовою, а не російсою. Надалі я перекладатиму свої статті на російську мову, як мову найбільшої в Україні нацменшини.
Я дуже вдячний Вам і за відомості спеціалістів США, для мене це цікава інформація і матеріал для наступної статті.
Щодо діагнозу, то це, перепрошую, Ви загнули. ‘fool‘
Згоден? +3 | -1 Так Нівідповісти відповісти
Сергей Камшилин Это какая же такая "меньшина" , что 70 % разговаривает на этом языке??? ‘LOL‘ Что-то тут не сходится у украинствующих. Кстати, не зря Корчинский раз честно сказал, что украинцы - не нация, а политическая партия.... с идеей быть не русскими.
В общем - меньшинством тут выходят украинцы ‘cool‘
Насчет диагноза - рынок все отрихтует.... Как с этим журналом. Это в СССР могли издавать книги на мове (и издавали) не думая о выгоде.....
Згоден? +2 | -3 Так Нівідповісти відповісти
Александра Павленко Да не утруждайте себя. Вас прекрасно поймут, если Вы будите продолжать по-украински.
Рьяная украинизация с 1923, спокойная и уверенная, никогда не прекращающаяся (ну разве на войну), последующая украинизация, привела к тому, что все прекрасно понимают тот вариант украинского языка, который в начале 20 века Нечуй-Левицкий называл - "галицька говірка".
(можно ознакомится на досуге с мнением классика http://www.edrus.org/content/view/330/63)
Згоден? +3 | -0 Так Нівідповісти відповісти
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, 22:31 03/08/2008
Щодо українізації, дозволю собі зробити ремарку-політика "коренізації"(всесоюзна) або "українізації"( для україни) була згорнута у 1928 році за наказом Сталіна.
Щодо розуміння:розуміють, ще й як,аби тільки ще висловитись могли без помилок. "Скільки мов знаєш-стільки разів ти і людина".
Дуже дякую за статтю Нечуя-Левицького, я захоплююсь його творчістю з школи, тому з радістю прочитаю цю статтю,попередньо знайшовши її в Київських архівах. Мене беруть сумніви щодо повної відповідності цієї статті оригіналу(якщо вона взагалі як така є).Мотивація: сайт з посиланнями "малоросія" і так далі заставляє задуматись. Дякую за відповідь.
Згоден? +3 | -0 Так Нівідповісти відповісти
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, 19:45 03/08/2008
Сергію, раджу вам відкрити Конституцію України та Європейську хартію регіональних та меншинних мов. Там ви почерпнете інформацію щодо мови національних меншин.
Росіян в Україні менше, тому мова російська є мовою нацменшини. Для мене особисто не є принципово на якій мові розмовляє українець-українська,російська,англійська,французька. Набагато більше важить рівень культури.
Щодо пана корчинського,то фраза сказана не має підгрунтя. Він політолог(де юре),а тому має знати, що якби всі українці були б як партія, то і про боротьбу в Україні між партіями і політичними блоками вцілому не було б і мови.
Згоден? +3 | -0 Так Нівідповісти відповісти
Сергей Камшилин Да написть на бумаге можно все...Даже если оно от реальносьти далековато. Можно самый ходовой в стране язык объявить меньшинским... И закончик принять.... Только законы, которые поперек работают хреново. И рыночно отменяются. Вы же не против законов рынка? ‘LOL‘ Чисто, как демократ?
Восточная поговореа про - сколько не повторяй "халва", а ...... мова не приживается даже через школу
Згоден? +0 | -4 Так Нівідповісти відповісти
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, 22:18 03/08/2008
я так розумію ,що Ви добре обізнані з теоріями економічної науки? сподіваюсь це є саме так,і Ви не розкидуєтесь словами просто,які гарно звучать. Раджу Вам почитати статті Саймона Дженкінса.
Вище фігурувала цифра у 70% російськомовних. Поясніть на кого ви зсилаєтесь? Який центр досліджень, чи прізвище дослідника.
Мова не приживеться через школу,вона передається через молоко матері,через культуру.
Пропоную Вам спочатку написати цей "закончик"(як Ви бува висловились), а далі просунути його на всеукраїнський рівень. Так як я впевнений, що 50 1 у Вас не буде, то хочу побажати Вам успіху.
Згоден? +2 | -0 Так Нівідповісти відповісти
Сергей Камшилин Ну, 70% назвали американские издатели, повествуя, почему именно они закруглились с изданием украинскрой версии...
А для нас американцы завсегда авторитет ‘LOL‘
Згоден? +0 | -4 Так Нівідповісти відповісти
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, 22:35 03/08/2008
Ви так мене і не переконали. Я глибоко сумніваюсь в компетентності тих дослідників,які називали цю уифру. Якщо Ви мені надасте матеріали,звідки Ви взяли ці данні-я з радістю з ними ознайомлюсь.
Авторитет це добре, але сліпий погляд в одну сторону-це принаймні нелогічно. ‘sick‘
Згоден? +3 | -0 Так Нівідповісти відповісти
Сергей Камшилин Так все исследование просто как двери. Бухгалтерская книга этих издателей по расходам и доходам. Которая им в цифрах показала, что мовный вариант просто убыточен. Они его тянули, а он все никак не становился доходным.... Вот и все исследование. Просто и наглядно. Вас не убедил? Но они то себя убедили, что мова им несет одни убытки.

http://smi2.ru/zashibis/c43715/newspreview/
Вот хоть здесь в бизнесовом изданиии.... Не политическом
Згоден? +0 | -3 Так Нівідповісти відповісти
Мова не приживеться через школу,вона передається через молоко матері,через культуру.
Это отлично объясняет, почему здесь мовой не говорят.. И отрицает свидомые сказки, что насильно всех от мовы отучили..... Нельзя отучить от того, на чем общался с родителями в детстве...
Не говорила вся поголовна Русь мовой... Это Каганович и иже с ними и до них этот проект пропихивали с украинизацией...
Згоден? +1 | -3 Так Нівідповісти відповісти
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, 22:40 03/08/2008
Шановний, як ви так почали говорити про Русь,то дозволю собі нагадати, щоб ви тоді говорили руською(старослов"янською)мовою, якщо Ви так акцентуєте увагу на Русі.
Якщо для Вас це щось пояснює,то дозволю собі у Вас запитати:Ви українець?
Згоден? +4 | -0 Так Нівідповісти відповісти
Сергей Камшилин http://kireev.livejournal.com/352419.html
Вот тут еще гляньте не нашу статистику. Буржуинскую....
Я русский. Москаль по Вашему ‘cool‘
Старославянский? Но на нем просто не былоо терминологии по моей профессии... Потому вполне обошлись русским. Могу по профессии по английски объяснится.... А по мове......
по мове ботать на серьёзные темы не выходит.... слов маловато или придуманы на ходу совсем уж смешные словечки.....
Згоден? +0 | -4 Так Нівідповісти відповісти
DeAngelus, 23:54 03/08/2008
Would you be so kind as to explain in english specialy for me please&! ‘clever‘
Згоден? Так Нівідповісти відповісти
Не умничай. Что тебе объяснить? Если ты не занимался определенным ремеслом, то и на русском не поймешь....
Згоден? +0 | -1 Так Нівідповісти відповісти
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, 10:40 04/08/2008
Сергію,зважуйте свої слова. Людина Вас досить чітко запитала,мені цікаво теж.
Згоден? Так Нівідповісти відповісти
Сергей Камшилин Is it so necessery? i am not sure....
Згоден? Так Нівідповісти відповісти
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, 11:14 04/08/2008
Громадськість все зрозуміла:)
Згоден? Так Нівідповісти відповісти
Да, и тут в постах есть снизу справа ответить. Если Вы не ответили, то человек Ваш лответ может чисто случайно увидеть. Он не знает, что есть Ваш пост с ответом на его соображения. Потому лучше используйте ВИДПОВЕСТИ
Згоден? +1 | -2 Так Нівідповісти відповісти
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, 22:48 03/08/2008
Не впевнили:) я спочатку то не зрозумів, що за видання! Зроблю для Вас новину: журнал закривається не через мову. Проблем декілька: назва не співпадає з наповненням(вихід раз на тиждень), мовну нішу заповнив журнал "тиждень" і газета "україна молода" ,"дзеркало тижня"(українська версія). На мовне питання з"їхали менеджери, коли не змогли зрозуміти програшів. Доречі,дуже дивно,так як аудиторія у журналу тільки зростаю,кількість підписок збільшується.
Згоден? +3 | -0 Так Нівідповісти відповісти
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, 22:55 03/08/2008
у Вас зараз смішно виходить більше з українськими словами:)
Термінології по Вашій професії? раджу тоді вступати до інституту філології та вивчати мови. ніколи на заваді не буде. Університет дає широкий обрій знань, не можна замикатись на одній професії.
Англійська це добре,просто прекрасно,але наврядчи наша розмова є Вашою професійною,чи не так?
П.С. Якщо по-моєму,то росіянин. А як по-народному, то кацап ‘cool‘
Згоден? +2 | -0 Так Нівідповісти відповісти
Вы так и не научились использовать кнопочку ответить? И я чисто случайно могу обнаружить, что мне ответили. Смотрите по данным института Гэллапа. Специально для Вас в 5-й раздел сейчас поместил....
Згоден? +0 | -1 Так Нівідповісти відповісти
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, 10:43 04/08/2008
Раджу Вам,Сергію,просто слідкувати за матеріалом.
Згоден? Так Нівідповісти відповісти
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, 18:17 04/08/2008
Дякую, я не філолог, тому помилки є. Будем працювати.Дякую за коментар.
Згоден? Так Нівідповісти відповісти
Дмитрий Раимов
Дмитрий Раимов, 18:18 04/08/2008
Дякую, пердивлюсь і відредактую. Здивувань майже немає-всі вони однакові:)
Згоден? Так Нівідповісти відповісти
., 21:15 04/08/2008
ДЛо чего довела приватизация укров и каковы ее последствия.
Укры что приватизировали вначале?
Кусок Росийской Империи.
Как ОНЕ это сделали?
Никак.
За них это сделали большевики. затем. Галычину кто приватизировал?
И.В Сталин, по своему разумению.
Хорошо.
Как боролись за незалежгость укры недавно?
Провели референдум на тему -лучше быть богатым и здоровым, или бедным и больным.
Со второй попытки образовалась незалежность, если в дальнейшем не оакажется, что всё это было чистое фальшування.
Порлучили незалежность и стали приватизировать УСССР.
Кто приватизировал УССР?
Разные люди и сейчас еще продолжают.
Без шума и пыли.
Народ укровский тоже не дремлет.
Раз пошла такая приватизация, то ОНЕ приватизировали Русь.
А потом говорят и Церковь.
От молодцы.
Как же ОНЕ это умудряются делать?
Очень просто.
Пропечатают в газете на мове и баста.
Далее.
Как приватизировали Мыколу Гоголя?
Перевели на мову кое что, и заменили там слово русский ( при переводе на мову как ра) на слово украинец.
И всех делов.
Так поступят вероятно и с Паустовским.
При и переводе на мову будет примерно так: Я не поміняю Галичину ні на які красощі земної кулі... и тому подобное.
Раз, и приватизирован