Логін:
Пароль:
Зберегти пароль
Зареєструватися  Забув пароль
Інтерв’ю  28 сiчня 2008 18:57:33
Автор: Потарская Нина

Влада Львова проти львів’ян.

27 грудня, коли всі ми були приємно заклопотані підготовкою до свят, у Львові відбулась потужна акція протесту. Учасниками цієї акції були одразу кілька груп людей. Серед них були і обурені підприємці. Разом було близько тисячі осіб, які випадково подали заявки на проведення пікету в один день. Випадковість полягає саме в тому, що заздалегідь вони не домовлялись, але те що всі вони прийшли з вимогами до львівської влади цілком закономірно. Справа в тому, що політика адміністрації стосовно цих груп людей змушує їх діяти рішучо. Згодом нам вдалося поговорити з представником цього пікету.

 

Останнім часом почастішали пікетування місцевої влади, з чим це пов’язано?

Кожна сесія починається з акцій протесту, і мабуть це про щось говорить. І перш за все про дії місцевої владі та мера, який людьми найнятий на роботу, і працює проти цієї ж громади. Взагалі дедалі більше людей виступають проти мера ї його команди. І ми будемо боротися з цим свавіллям що відбувається у Львові. Багато людей висловлюються про те що такого брутального ставлення до людей збоку міської влади, ще ніколи у Львові не було.

А з приводу чого вийшли підприємці?

Ми вийшли на акцію з приводу того, що місцева влада затягувала з рішенням питання яке стосується малих архітектурних форм. Всё дозволи були продовжені до 31.12.2007 року. Після збігання цього терміну, договір вважався не дійсним і всі власники малих архітектурних форм не мали змогу продовжувати роботу на цих місцях.

 

Якщо можна, розкрийте суть цього питання. З чого все почалося і що було зроблено з вашої сторони?

Було створено комісію, у яку увійшли депутати, представники від соціально економічного відділу, архітектури і містобудування, Громадське об’єднання підприємців міста Лева головою якого є Андрій Леньо, та ініціативна група, в яку увійшли підприємці від кожного району, а їх шість у Львові. Як на мій погляд були напрацьовані, не погані, компромісні правила і ми досягли порозуміння з депутатами - вони зрозуміли нас і підтримали. Іноді виходило так, що ми напрацьовували певні положення а на сесії наші положення кудись зникали і з’являвся варіант положень міської влади що видавався як наші спільні напрацювання. Крім того, ми переконали депутатів в тому, що цілком законно отримувати оренду землі за однією ухвалою а не за дві, як пропонувала міська влада.

Чи могли б ви розповісти в чому різниця, дві чи одна ухвала?

Щоб було зрозуміло, скажімо так: людина отримує одну ухвалу, починає проходити всі інстанції, оплачувати всі дозволи. За нашими підрахунками, тільки офіційних оплат близько семи тисяч гривень. Але після того як людина побігала і скрізь заплатила, виноситься друга ухвала, якою відмовляють. В нас зараз ведуть розмови про створення сприятливих умов для малого бізнесу, а на справді кількість дозволів, процедура і вартість оформлення багатоповерхового будинку така сама, як і маленького кіоску.

Наприклад, одне з положень говорить про те, що малі архітектурні форми не можуть знаходитися ближче ніж за триста метрів до навчальних закладів, музеїв, спортивних закладів, релігійних закладів. Крім того, ще положення про заборону малих архітектурних форм по магістральним вулицям і т.д. За цими правилами, якщо брати місто Львів, то взагалі ніде не можна ставити кіоски. І ще цікаво, на тих місцях де закривалися кіоски, і ніби не можна їх ставити з’являлися інші кіоски, наприклад „Інтер-прес”. Вони просто росли, як гриби, з документами, та без них.

Як ставляться до кіосків львів’яни?

Садовий якось говорив. безпосередньо нам, а також по телебаченню, що 80% людей проти існування МАФ. Ми за власні кошти замовили соціологічне дослідження з цієї ж теми, навмисно вибрали саме те соціологічне агентство, послугами якого користувався мер. Так, ось за цим дослідженням виявилось що все навпаки і 80% львів’ян підтримують існування малих архітектурних форм.

Але останнім часом адміністрація намагається формувати громадську думку за допомогою освітян. Як виявилось, підприємці за допомогою малих архітектурних форм „споюють” та „скурюють” націю. І треба всім разом боротися з кіосками. В них є кадри де зафіксовано, те що діти в якомусь кіоску купляти цигарки, і через ЗМІ вони формують думку у населення, що ми – це „зло”. Хоча ми ще рік назад пропонували зробити спільні комісії, щоб вони перевіряли і штрафували, якщо е такий факт порушення – одразу попередження, потім відбирати ліцензію або взагалі закривати кіоск. Та ці пропозиції ніхто не розглядав.

Хіба тютюн та алкоголь продаються лише в кіосках?

Ось що цікаво! Біля самої школи побудували магазини, приблизно десь кроків сімдесят, трохи подалі, ще один магазин, і вже метрів через сорок від нього мій кіоск. В принципі, до мене діти вже не добігають – скуповуються там де ближче. І в мене тоді питання. Чому б не перевіряти всіх, і магазини і кіоски, виходячи з того що дітям взагалі не можна продавати тютюн та алкоголь? Чи той що куплений в магазині менше шкодить?

В Івано-Франківську, уже закрили кіоски, повністю відсутня роздрібна торгівля на вулиці, як наслідок великі торгівельні мережі мають змогу встановлювати завищені ціни на товари, і це перед усім б’є по гаманцю звичайних мешканців міста.

Якщо влада вирішила ліквідувати кіоски, можливо існують які-небудь пропозиції стосовно тих, хто там працює, якщо вам відомо, скільки таких?

У Львові приблизно 1800 кіосків, в кожному 3-4 продавця, бухгалтер, власник, іноді провізор якщо порахувати, виходить близько десяти тисяч робочих місць. Наразі немає жодного такого підприємства, яке було б спроможним дати Львову таку кількість робочих місць. Нам влада не пропонує нічого. До того ж мер, коли ми намагалися поспілкуватися, він в загалі казав; „Пів року і – до побачення”. Ми зрозуміли, що його це питанні не цікавить. Складається враження що вони хочуть нас закрити у будь який спосіб. Тому що до цього були здійснені певні кроки збоку місцевої влади, які нам довелося оскаржувати, в суді. Ця боротьба триває вже більше ніж рік, і наш вихід був останнім криком душі, тому що далі люди не знали що робити. Для того щоб відкрити, ну скажімо, кіоск десь метрів на 15-20, приблизно треба 20 тисяч доларів, тут прораховано всі затрати на обладнання, товар та оренду. І є такі підприємці, які взяли кредити в банках, щоб розвинути свій бізнес, позакладали квартири, та інше майно і уявіть як їм далі жити, коли їх збираються закрити?

Чи задовольнили ваші вимоги?

27 грудня Ухвала була таки прийнята більшістю голосів. За цією ухвалою всі дозволи на МАФ продовженні автоматично до кінця 2008 року. Але справа так і не дійшла до візування та підписання цього рішення. І ми плануємо подати скарги в прокуратуру, та позов до суду за бездіяльність мера. Термін підписання вже вийшов, тому ми вважаємо що він штучно затягує вирішення нашого питання.

Розмовляла з Величуком Сергієм Васильовичем представником підприємців від Личаківського району.

Подивитись рейтинг цього материалу Подивитись рейтинг цього материалу     Звідки приходять читачі Звідки приходять читачі Кількість переглядів: 687
Відредаговано: 30-01-2008 [14:05]
Переглянути оцінки Переглянути оцінки
delete
Потарская Нина, вільний журналіст "ХайВей" 
Для того, щоб оцiнити статтю, Вам потрiбно ввiйти в систему
Право оцінювати рецензії на ХайВей можна отримати від редакції сайту за рекомендацією одного із журналістів ХайВей
Рекомендацій: +0
Всього коментарiв: 4, Всього рецензій: 6
Вкажіть свою e-mail адресу, якщо Ви бажаєте отримувати коментарі до цього матеріалу
OK, 04:33 30/01/2008
Влада ЛьвовА
перевірте і справте.
Згоден? +1 | -0 Так Нівідповісти відповісти
OK, 04:35 30/01/2008
Влада ЛьвовА
перевірте і справте.
Згоден? +1 | -0 Так Нівідповісти відповісти
OK, 04:35 30/01/2008
Влада ЛьвовА
перевірте і справте.
Згоден? +1 | -0 Так Нівідповісти відповісти
OK, 04:35 30/01/2008
Влада ЛьвовА
перевірте і справте.
Згоден? +1 | -0 Так Нівідповісти відповісти
Рецензії на публікацію
Богдан Йович, 14:06 29/01/2008
Журналістська майстерність
Мова і стиль
Форма подачі
Загальне враження
відповісти відповісти
Ірина Нова, 21:43 29/01/2008
Журналістська майстерність
Мова і стиль
Форма подачі
Загальне враження
Дуже актуальна тема. Реально усе зроблено для того, аби неповнолітні забороненим користувались. З цим потрібно боротись.
відповісти відповісти
Лариса Швыдун, 01:11 30/01/2008
Журналістська майстерність
Мова і стиль
Форма подачі
Загальне враження
Автор мастрерски владеет пером. Тема актуальная, понятная,раскрытая.
відповісти відповісти
lavra, 05:44 30/01/2008
Журналістська майстерність
Мова і стиль
Форма подачі
Загальне враження
Чудова стаття. Побільше б таких.
відповісти відповісти
Журналістська майстерність
Мова і стиль
Форма подачі
Загальне враження
Довольно неплохо написана статья... особенно сложно ставить плохие оценки по той причине, что описываете родной сердцу город...
відповісти відповісти
Sveta Rybalko, 20:24 30/01/2008
Журналістська майстерність
Мова і стиль
Форма подачі
Загальне враження
Приємно, що львів"яни намагаються взаємодіяти із владою. Стаття написана гарною мовою, інформативна, структурована. Не завадило би фото.
відповісти відповісти
Якщо Ви вважаєте, що це плагіат, то напишіть чому та натисніть кнопку "Це плагіат!"
 
реєстрація Опублікувати матеріал Опублікувати фото
Загрузка...
Join-новости
Погода, Новости , загрузка...
ReadMe-новости
...
On-line пiдтримка:
icq Микола   306 112 227
icq Сергій   103 852 107
icq Людмила   208 592 481
Технiчна пiдтримка:
icq Олексій   280 425
Портал гражданской журналистики. Интернет-издание ХайВей. Портал громадянської журналістики. Інтернет-видання ХайВей.
Усі права застережно © 2005-2008 ХайВей
Передрук матеріалів дозволяється з посиланням на ХайВей.
ХайВей не несе вiдповiдальностi за матерiали, опублiкованi журналiстами видання.
Матеріали рубрик БІзнес повідомляє та Світ політики публікуються на правах реклами. ХайВей не несе відповідальностІ за їхній зміст.
Наші проекти: ХайВей, Хайблогер, Глосс, Таймс. Інші сайти УМХ: Футбол.UA, Комсомольская правда, Деньги.UA, Фокус, TimeOut.
i.ua Rambler's Top100 bigmir)net TOP 100 Услуга колокейшн предоставлена компанией Адамант